Thursday, August 20, 2015

Syukur.

Teks: Rozanah Zakaria
Foto: Carian Google

Sumber: www.stevetallamy.com
 
Salam pagi Jumaat yang ceria.
 
Alhamdulillah dalam kesibukan, Rossa dan Zulaikha Homestay kendalian saya dan suami berkembang agak laju. Pada ketika saya menulis ini, Zulaikha Homestay dihuni tetamu selama10 hari manakala Rossa Homestay bakal menerima tetamu petang ini.
 
Tempahan berderet-deret sehinggakan tidak menang tangan. Sambil saya menaip tugasan kerja, sambil tangan sebelah melayan panggilan telefon bakal tetamu homestay. Alhamdulillah syukur tidak terhingga atas kurniaanNya yang Esa.
 
Kebiasaannya, salah satu soalan yang saya tanya apabila mendapat panggilan untuk tempahan homestay, "Puan lihat iklan di mana ya?". Kebanyakan adalah dari carian dalam laman mudah.my. Pengiklanan yang amat berkesan menggunakan tapak ini walaupun iklannya saya ambil yang percuma. Salah satu jawapan lagi adalah daripada blog rakan saya sejak sekolah, Puan Zarina atau lebih dikenali di blog beliau puanhazel.blogspot.com. Thanks a million friend.

Jom belek kalendar cuti sekarang!
 
Tempah homestay awal untuk percutian yang bakal menjadi memori terindah dalam hidup anda.

Adios!

No comments:

Post a Comment